Co nedělám, nemám ráda.

By Neděle, Únor 1, 2015 77 Permalink 25

Ahoj všichni!

Dnešní článek je tak trochu zamyšlení se nad věcmi, které mi v životě vadí. Nad tím, co nemám ráda a nedělám. I když už jsem něco málo psala v prvním článku o Sobi, mám pocit, že pro zamyšlení potřebuji další prostor…

DSCF5262

Nekupuji kosmetiku v drogerii. Občas se mi stane, že tam najdu něco vhodného, ale nejsem ten „masový“ nákupčí Essence, Catrice aj. Osobně nemám proti těmto značkám nějaké výhrady, ale nepotřebuji je. Vetšinou, když jsem něco měla, nejen, že mi to úplně nesedělo, ale nakonec jsem produkty stejně nepoužívala. Nepochopím, proč bych si měla dělat doma zásoby něčeho jen proto, že je to levné. K čemu? A proto jsem tam přestala kupovat i laky na nehty, protože jsem doma měla velmi slušnou sbírku a stejně jsem střídala jen ty top. Občas vyzkouším make-up, většinou od značky Rimmel. Mám ráda i jejich rtěnky, ale jinak je zásoba kosmetiky z drogerie skoro nulová.

Nenakupuji u Vietnamců. Samozřejmě je to každého věc, ale můj názor je takový, že člověk najde levné (mnohdy i levnější kousky) ve slevách třeba v C&A a nebo HM. A co nechápu vůbec? Že si u nich někdo může koupit kosmetiku?? To jako vážně? Nechci raději vědět, co to dokáže udělat s pletí…

Nekupuji a nemám ráda fejky. Obecně platí, že buď na danou věc peníze mám a tak si ji koupím a nebo na danou věc peníze nemám a tak si ji nekoupím. Jak jednoduché. Je tolik věcí, po kterých lidé touží a prostě je nemají.

Nemám ráda Pandoru. Neoslovila mě a nelíbí se mi. Když už bych si měla svůj náramek poskládat, tak by to byl náramek od Trollbeads. Historie značky je rozhodně zajímavější a je na trhu o nějaký ten rok dýl… Ale když už investovat do šperku, najdou se zajímavější kousky.

 

Neplním si lednici kilogramy masa. K čemu? Na co mám zrovna chuť, to si koupím. Nechápu přeplněné vozíky v supermarketu a nakupování hromady jídla v akci. Netvrdím, že jsem si nikdy nic v akci nekoupila, většinou to byla náhoda 🙂 letáky nesleduji. Ale prostě nechápu a nemám ráda tyhle masy. Jsem pro prodej českých výrobků a hlavně pro prodej českého masa – ano, jsem masožravec a nechci na tom nic měnit. Jen chci a byla bych ráda, kdyby se u nás všude prodávalo jen kvalitní maso, nejlépe z farmy. Ano, je dražší, ale k čemu potřebujete nakupovat do zásoby (když se něco stane, stejně bude nepoužitelné…) Chápu, že každá rodina je jinak finančně zajištěná a už slyším, že mně se to kecá, když jsem sama. Ale o tom to není. Zamyslete se! Když jsem byla malá (ano, byla jiná doma, jiné platy, jiné zásoby v obchodech) tak si nepamatuji, že bychom jedli denně maso a ještě ke všemu takové „hromady“ a to jsme měli celkem hodně peněz. Lidé neustále fňukají, že nemají peníze, ale když jdu na nákup, tak každý třetí nákupčí před sebou tlačí plný košík jídla. Samozřejmě, každý máme jiné priority, ale chtělo by to se trochu zamyslet. Potom většina nadává, že to stojí „za prd“, ale tímto to podporují. Hlavně levně a hromadu. Ne, děkuji!

S největší pravděpodobností nepodléhám „módě“ v jídle. Obloukem mě obešla ovesná kaše a teď mě stejným obloukem obchází chlorella a ječmen. Netvrdím, že je to správně a nebo špatně. Ale znám moc dobře své tělo a vím, že pokud je ječmen potravina ochlazující, asi by nebylo správné pro mé tělo, abych ji konzumovala zrovna v zimě. Účinek by byl spíše opačný. Navíc se mi děsně příčí ta barva. Ale jsem člověk tolerantní a když to někomu chutná a je přesvědčený, že je to to pravé, tak proč ne! Když si chci očistit organismus, užívám hlívu ústřičnou.

K tomu taky patří, že nemám ráda „dietáře“. Myslím takové ty, kteří neustále zkouší a vymýšlí různé diety. Je jasné, že každý máme od přírody jinou postavu, někdo má štěstí a může sníst půlku čuníka a nepřibere ani kg. Někdo to má zase tak, že se podívá na sladké a má 3 kg nahoru. Není to fér, ale je to tak. Neznamená to, že bychom měli držet „diety“ ale upravit si jídelníček. Diety jsou pro nemocné lidi, pamatujte na to. Sama jsem byla hodně nemocná a vím, o čem píšu. Ano, nejsem lékař, ale užila jsem si svoje. Navíc to kolem sebe vidím…

 

Nemám ráda slevy! Jak se všichni vyrojí jak včely z úlů a neví co by dřív. Ale to neznamená, že jsem ve slevách nikdy nic nekoupila. Právě naopak! Ale vybírám si. A samozřejmě se soustředím jen na to, co pravdu chci a ne na to, že je to hodně levné, tak proč to nekoupit? Takové věci nekupuji. Nikdy jsem si nekoupila nic menšího s tím, že se do toho musím za nějaký ten měsíc nasoukat. To je trochu na hlavu, ne? 🙂 Přece se nebudu trápit kvůli kousku látky.

 

Vadí mi, že je v ČR drahá kosmetika (a nejen ta!), ale i přesto ji kupuji. Je to taková moje vášeň! Ale neberu vše a většinou nenakupuji za plnou cenu. Vše, co mám doma, používám. A co ne, snažím se poslat dál.

Vadí mi neprofesionální přístup konzultantek na prodejnách. Nejen jejich chování, ale také neznalost sortimentu a neochota znát nové věci. Je to snad práce jako každá jiná?! Já nevím, ale kdybych v práci neuměla to, co dělám, byla bych ještě na svém místě? Většina z vás asi také ne.

Vadí mi, když chodí holky/ženy/maminky s orýpaným lakem na nehtech. Takové to, že mají už jen na každém prstu pozůstatek něčeho, co dříve byl lak! Tohle je snad horší, než když si někdo kouše nehty.

Vadí mi, když matky na mateřské tvrdí – i v těhotenství!, že na sebe nemají čas a proto chodí ven jen ve vytahaných teplácích s mastnými vlasy. A neříkejte, že nikoho takového ve svém okolí neznáte.

 

Nesnáším kouř z cigaret a nemám ráda zakouřené prostředí. Jako malá jsem takhle vyrůstala a díky tomu mám astma. A šíleně mi vadí ten smrad z cigaret! Jsem pro, aby kouření zakázali v každé restauraci a kavárně. Tady nejsem tolerantní, to přiznávám bez mučení.

 

Vadí mi, že je stále někde hluboko v lidech, že každá žena musí mít děti. A když je nemá, tak je divná! Chápu, že matky to vidí jinak, ale lidé by měli chápat, že tohle je věc každé ženy a pokud se rozhodne, ať je její důvod jakýkoliv, tak je to jen a jen její rozhodnutí a nikomu do toho nic není. Protože ona je natolik chápavá a neptá se matek, proč děti mají.

S tím ale souvisí také to, když ženy až moc nahlas vykřikují, že děti nechtějí, protože je nemají rády, že slintají a jsou škaredé. Myslím si, že i tohle není úplně vhodné a dost často je to určitá póza. Když se vám nelíbí dospělý člověk, vetšinou to také všude nevykřikujete. Jsou určité hranice…Tohle je hodně složité téma a sama jsem si vyslechla už dost, tak jsem se naučila buď neposlouchat a nebo říkat větu: „že to nejde…“ důvod si může každý domyslet. A že mají lidé hodně bujnou fantazii 🙂

Ale stejně tak mi vadí, že je spousta párů, kteří nad mateřstvím nepřemýšlejí a prostě děti mají, protože se to musí a očekává.

 

Nemám ráda zlé lidi! A jak jsem psala v prvním článku o Sobi, nemám ráda závistivce. Závist je šílená vlastnost. Zažila jsem si, díky ní, hodně. A vidím to denně v práci. Někdy je to smutné, někdy je to k smíchu a někdy dokonce i k pláči. Jen nevím jestli se mi chce plakat smíchy a nebo zoufalstvím.

Vadí mi lidé, kteří se pro vlastní dobro šplhají „přes mrtvoly“. Je jim všechno jedno. Hlavně, že oni se teď mají dobře a jsou se sebou spokojení. Nedokážu to pochopit a ani nechci.

Stejně tak nemám ráda lidi, kteří se neustále pletou do života druhých. Řeší vaše starosti a problémy.

Stejně tak ty, kteří nechápou, že bolest je individuální a každý člověk se s ní vypořádává po svém. Někdo teskní v klidu doma, někdo musí mezi lidi. Když je problém pro někoho malicherný, pro druhého může znamenat skoro konec světa. Chce to v sobě najít toleranci. Najednou uvidíte i jiné věci než jen sami sebe.

 

Nemám ráda, když mě někdo nutí do věcí, které nechci dělat. Zaseknu se a je problém. Pokud sama nechci, danou věc neudělám. A můžete mi slíbit co chcete 🙂

Nemám ráda, když mi někdo sahá na obličej. I třeba proto, že mě chce pohladit. Prostě mi to vadí.

Zubní pasta se tlačí od konce! Kdo to dělá jinak, tak je to špatně 🙂 tohle mi vážně vadí. Stejně tak u krémů na ruce a všech věcí v tubě. Jak to máte vy?

Věci mají své místo! Takže, když se na něco dívám – třeba v obchodě, vrátím to tam, kde zboží původně bylo. A správně! Nemám ráda poházené oblečení po prodejně.

Nemám ráda, když stojím ve frontě u pokladny a důchodce nebo nějaká nervózní postarší paní, mi neustále najíždí na paty vozíkem! Zabila bych.

Nemám ráda vatu. Když na ni musím sáhnout a nebo, pomooooc, kousek utrhnout. Vždy z toho mám neskutečně špatný pocit a mráz po celém těle. Fuj!

Nemám ráda, když se vrátím po dovolené do práce a mám zaskládanou klávesnici papíry! Nechápu to, ale kolegové jsou zřejmě toho názoru, že je to jediné viditelné místo na stole, i přesto, že si stůl před dovolenou uklidím. Vlastně to tak mám, i když jsem pryč jeden den. Pokaždé se rozčílím, i přesto, že vím, že to tak stejně bude…

Nemám ráda klasické české omáčky, kromě houbové. Ne proto, že chci mít štíhlou linii, ale nikdy mi nechutnaly.

Nemám ráda jehněčí maso a vnitřnosti.

 

Myslím, že raději stačí 🙂 původně jsem jídlo nechtěla vůbec zmiňovat. Chybička se vloudila. Určitě jsou další věci, které nemám ráda, ale když jsem si na ne nevzpomněla, zřejmě mě tolik netrápí. Jak jinak!

Budu ráda, když mi napíšete, co nejvíce „vytáčí“ vás. Zda jsou to pohozené ponožky pod postelí nebo neslušně se vyjadřující mladé dívky. Každý máme to svoje a já jsem občas zvědavá, tak budu ráda, když se také něco dozvím.

 

Mějte hezký den, Sobi.

 

P.S. Příští pokračování bude veselé a dáme si „co se mi líbí a co mám ráda“.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

77 Comments
  • Missy
    Únor 1, 2015

    Páni, vyčerpávající článek. Na některých věcech se neshodneme, ale na drtivé většině ano. Nechápu nátlak rodičů i vzdálené rodiny či dokonce neznámých lidí ohledně dětí. Buď se na ně cítím nebo ne a ať tak či tak, měli by to respektovat.
    Najíždění nervózních důchodců taky nechápu, stejně tak jako zběsilé nákupy a následné fňukání nad nedostatkem peněz či kily nahoře. A celkově nemám ráda masové akce jakéhokoliv typu ať už tebou zmiňované kaše, vitamíny, makronky a vlastně i ty Pandory, hodinky Kors nebo DW nebo to, že najednou všichni chodí cvičit, běhat, fotí se u toho a každému tak cpou, že jsou teď in.. A to je i u oblečení a všeho možného.

    Moc pěkně jsi to sepsala, těším se na to pozitivnější vyprávění. Tvé články mě vážně baví. Každý si tu najde to svoje.

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji! Určitě bych se podepsala i pod tvůj komentář. Ale něco jsem již psala v článku „o Sobi“ tak se snažím neopakovat 🙂

  • Petra
    Únor 1, 2015

    Nemám ráda závistivé a hloupé lidi, za obojí zřejmě nemůžou, ale napáchají tím moc škody…

    • sobi
      Únor 2, 2015

      To jsme na tom stejně! Už jsem to zmiňovala také…bohužel závist je hodně blbá vlastnost!

  • Hanulkaa
    Únor 1, 2015

    WOW! Moje slova! Potlesk za to, že jsi to všechno sepsala a měla odvahu publikovat. Souhlasím snad se vším. Nedávno bych ti odkývla i Pandoru, avšak když jsem ji sama dostala, stala se pro mě talismanem, začala jsem ji vnímat jinak.
    To o dětech jako bych psala já, poslední dobou, když někde řeknu, že nemám v plánu mít děti, tak se na mě snese vlna kritiky a nepochopení. Proč máme mít všichni děti? Protože v mé rodině každý umírá na rakovinu, máme spoustu dědičných onemocnění a tak ať to předám také?
    Cigarety bych také zakázala, nikdy nepochopím, proč do sebe někdo dobrovolně cpe něco, co jeho i okolí zabíjí. Co se týče kaší, tak nějak nechápu, jak je někdo může jíst denně. Ráda si dám jednou za měsíc, ale pak mám dost. Já mám třeba problém s tím, že nejím maso, je mi z něj zle, prostě mám co dělat, abych ho spolkla. Opět okolí nepochopí, nejhorší jsou trapné momenty na návštěvách. A souhlas s omáčkami!! 😀 Na zlé lidi jsem si už zvykla, ale co nesnáším já jsou lháři a vlastně lidé bez morální vazby. Jak může někdo někomu ubližovat, ať už psychicky, nebo fyzicky. Nemluvě o ubližování zvířatům, asi v životě nepochopím. Celkově třeba hodně přemýšlím o holocaustu, různých událostech v dějinách lidstva a občas v sobě cítím takovou zlost a bezmoc.
    Dále velký souhlas s vyrovnáváním se se situacemi. Já jsem člověk, kterého umí trápit i naprostá zbytečnost a setkávám se s nepochopením, bohužel ze strany rodiny. Třeba nikdy bych nevěřila, jak moc mě poznamená úmrtí v rodině. Člověk to nějak nechápe, dokud nezažije a až pak si uvědomí, že toho člověka nikdy už nespatří. Celkově to pak nutí přemýšlet o životě a času, o tom jak už tu zítra nemusím být, nebo kdokoliv z mých milovaných. A jak lidé občas dobrovolně hazardují se životem, který je přitom tak cenný. Co hodně nesnáším je stádovost. Něco frčí a všichni se za tím ženou. Poslední týdny na instagramu jsem úplně znechucena hodinkami DW a to se mi tak líbily. Vždyť je tu tolik značek s úplně stejným stylem, ale ještě nedávno by se na ně koukalo jako na „babičkovské“. To samé s Pandorou, každý ji dostal k Vánocům a kde je pak ten její smysl? Šetřím si jak blbka na kabelku od Korse, protože mi prostě vyhovuje uspořádání, velikostí a stylem a pak vidim všude samej fejk a možná je na ulicích častěji než taška z Tesca. 😀
    Nesnáší, že lidé nejsou ani trošku svoji. To se mi líbí na tobě, řekneš, co se ti nelíbí, líbí. Dneska to lidé už nedělají, nosí a dělají co je in. Obdivuji ty, co se nebojí vybočit. A co vážně nesnáším je mlaskaní!! 😀
    Promiň, nějak jsem se rozjela, bezva téma!:-D

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Paráda! Tvůj komentář by mohl být klidně jako samostatný článek 🙂
      Je toho hodně, sama jsem napsala jen to, co zrovna hlava dovolila…a samozřejmě, když potom čtu komentáře, řeknu si:“mám to vlastně stejně“ 🙂 ale asi to není zase tak důležité, když to nebylo zrovna v hlavě 🙂
      A mlaskání mi taky hodně vadí 🙂

  • Jana
    Únor 1, 2015

    Ve většině věcí se s tebou shodnu. 🙂 Hezky shrnutý článek…:)

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji! 🙂

  • Veru
    Únor 1, 2015

    Článek se mi moc líbí. Líbí se mi jak je napsaný a upřímný. Každý je jiný a 100 lidí 101 názorů a to je právě super, jinak by to byla nuda 🙂

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji ti! Ale zajímalo by mě, co nemáš ráda ty! Nooo…

      • Veru
        Únor 2, 2015

        Dobře, akceptuji výzvu a sepíšu!

        • sobi
          Únor 2, 2015

          Se těším!

  • Bezega
    Únor 1, 2015

    Musim říct ze me az zarazilo v kolika věcech mame stejne názory. Shrnutí – ve všech

    • sobi
      Únor 2, 2015

      🙂 nejsem sama! A to mě těší 🙂

  • Martina Fraňková
    Únor 1, 2015

    Podepisuju všechno, až na vatu a na ty cigára, neb čudka ke mně patří stejně jako červená rtěnka:). A dodávám : nesnáším drbny. Neunesu krádeže nápadů a lidí (což hodně souvisí s fejky). Nikdy nestrčím ani palec od nohy do Ikey (kvůli světonázoru pana zakladatele ). Nenakupuju v asijských eshopech pro asi miliardu důvodů a snažím se hledat české výrobce oblečení nebo aspoň neasijské. Hnusí se mi crossbody, kabelka není brašna na nářadí ani nákupní pytel na brambory. Hejtuju všechno umělý – od kůže na kabelkách a botech přes řasy, nehty, vlasy až po přifouklý rty a kozeny. Nenávidím komouše a populisty napříč. Mám fobii z výšek a hmyzu všeho druhu. Rostu, když někdo mluví pomalu. Nemám ráda snoby a hloupé muže. Nepozřu bramborový knedlík, mám pocit, že se udusím. Nevypiju mlíko. Nesnesu bordel, zejména v knihovně a ve šminkách. Opravdu z duše nemiluju Spartu. Nechutnají mi žádný dorty.

    • Aneta
      Únor 1, 2015

      Martiii, Ty me nebudes mit rada 🙁 nosim crossbody, protoze musim mit volny ruce 😀 a chci prsa, protoze nemam zadny. A tim zadny, myslim fakt zadny! 😀 jinak ale souhlasim, hlavne s tema komunistama…

      • Martina Fraňková
        Únor 1, 2015

        Anetko , já každýmu dopřeju svobodu, a to i v typu kabelky :), takže to není nic, za co bych měla někoho nemít ráda. Prostě se mi to jen nelíbí, což neznamená, že to jinému nevyhovuje.

        • sobi
          Únor 2, 2015

          Marti, máme to stejně. Něco jsem zmiňovala už dříve, no a do politity nos nestrkám a raději se nevyjadřuji, vždycky to dopadlo zle. Ale ano, komunisty nesnesu, nemůžu, vadí mi! A nechci ani vědět co všechni uděli mé rodině a mým blízkým…
          Málokdo ví, jaký je pan „IKEA“ člověk. Vadí mi taky, ale IKEA jako taková ne..
          No a čeho se bojím, to bude samostatný článek.
          A Anetko: Chápu to, já taky nosím crossbody :)) a nová prsa ti budou slušet, to je jasná věc.

  • maybeitsbaby
    Únor 1, 2015

    Nějaké věci máme společné, některé ne, ale líbí se mi, že jsi upřímná a nebojíš se říct, co ti vadí. Poslední dobou si víc uvědomuju, že mi vadí masové akce typu Pandora (přijde mi nevkusná) atd. i když taky někdy podlehnu, většinou ze zvědavost a pak jsem zklamaná. Ale spíš mě baví mít věci, které nejsou tak profláklé a má je každý. Trendy nejsou nic pro mě. Člověk by se měl vždy řídit sám sebou a ne tím, co vidí u druhých. Vadí mi, že v obchodech na oblečení dají všude to samé a v poslední době navíc nekvalitní a čím dál tím dražší. Stejně tak mi vadí, proč se mě každý, koho potkám, jako první zeptá, jestli už mám děti a když řeknu, že ani nevím, jestli je chci, pohoršeně na mě cíví. Vadí mi lidi, co se povyšují…většinou pak přijdu na to, že to dělají ze závisti nebo z hlouposti. Našlo by se toho spousta. A nemám ráda brokolici. Taky mám pár vlastností, které se mi na sobě nelíbí, ale pracuju na sobě 🙂 Díky za článek k zamyšlení.

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Veru, moje řeč! Každý jsme tady za zase, tak proč se pořád neustále opičit. Ovšem je to dost žádané. Ale mě nevadí „občas“ vybočit, jsem taková už od mala 🙂 a jsem za to ráda.

  • Anetta
    Únor 1, 2015

    Přemýšlela jsi někdy o článku o sportu, fitness a stravování? Strašně by mě zajímal tvůj názor na tenhle boom který je teď všude i přes to (nebo spíš právě proto), že se o tom nikde vůbec nezmiňuješ a nezajímáš se o to, vypadá to, že to jde mimo tebe 😉

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Zamyslím se nad tím, je to dobrý nápad. A ano, jde to celkem mimo mě – a tak snad budu mít o čem napsat 🙂 když tak skončím jen u stravování.

  • kateřina
    Únor 1, 2015

    Opět bezvadný článek. Ve většině věcí s tebou souhlasím. 🙂

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji!

  • Leona Podlahova
    Únor 1, 2015

    Nemám ráda povrchní a nadřazené lidi.Jinak perfektně sepsaný článek, co se týče jídla, nesnáším právě ty hysterie kolem různých akcí v letácích, to jsou nálety lidí a narvané koše.Vzdycky si pak říkám, kolik z toho opravdu potřebují, nebo jestli to kupuji jen proto, že to je levné?!

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Tak to máme stejně. I s tím jídlem 🙂

  • Gayatri_cz
    Únor 1, 2015

    Já osobně jsem v poslední době došla k názoru, že žen, které děti opravdu nechtějí je strašně málo. Znám spíš takové, které nechtějí NĚCO, co s sebou dítě většinou přináší (méně svobody, nula spánku, porod, méně financí, omezit kariéru, atd.) ale přitom to voňavé nádherné miminko by chtěly a pak jsou zapšklé a často dost agresivní vůči tématu mateřství. Myslím si, že ženy které opravdu nechtějí to samotné dítě tohle téma tolik neřeší:) Ale to je jen můj názor a snad tady nikoho nenaštvu 🙂 To ale nevylučuje, že otázka „Vy nechcete děti?“ by měla být absolutní tabu, protože copak vím jestli ten pár není neplodný nebo se o dítě nesnaží, neprožili potrat, atd, prostě na tohle se nikdo nemá nikdy ptát! Jinak já třeba nakupuji ve slevách a akcích hodně a kdybych to nedělala, tak si toho koupím znatelně míň, ať už jako kosmetiku, oblečení nebo jídlo atd. Nepamatuju si, kdy jsem si třeba koupila něco na sebe, co nebylo ve slevě, protože třeba 900 za svetr je pro mě naprostá utopie 😀 😀 Ale nedělám to tak, že hážu do košíku vše zlevněné, ale když mají v akci třeba pleny nebo dětskou kaši, tak toho koupím do zásoby fakt hodně, protože pak na jednom nákupu ušetřím třeba 1500 Kč a vím, že to jsou věci které bych musela zákonitě koupit akce neakce. No a upřímně Sobi, já si moci koupit třetinu toho, co si nakoupíš třeba za měsíc, tak mě do drogerie nikdo nedostane, takže Tě naprosto chápu a máš na to prostě právo a nechápu že takové věci někoho iritují 😀 😀

    • sobi
      Únor 2, 2015

      No, něco na tom asi bude, ale to souvisí s tím co jsem psala…že jsou to určité „pozy“ a lidé, hlavně ženy, dost často podléhají…je to smutné, ale já to tak vnímám. Osobně mám děti ráda, líbí se mi miminka, ale nešišlám na ně a už jako malá jsem neměla vztah ani k panenkám, natož k dětem. Vždycky jsem říkala, že budu bohatá teta a budu mít auta a zvířata, k dětem jsem netíhla. Zůstalo mi to. Později se přidaly i „důvody“ a prostě to tak je. Já jsem šťastná, necítím, že by mi někdo (něco) chybělo. A nejvíc ze všeho nesnáším větu: “ A kdo se o tebe bude starat, až budeš stará??!!“ to jako vážně?
      Akce jsem myslela hlavně latákové s jídlem. Akce pro baby jsou pochopitelné, protože některé ceny jsou dost mimo, když si člověk uvědomí, kolik toho potřebuje a třeba z oblečení prcek vyroste tak rychle, že se ani nestihneš pořádně vyspat 🙂 a kolik je potřeba plínek a různých patlátek…a jako musím uznat, že ty jsi mistr v nákupu ve slevách. Mně to nejde a nebaví mě to. Ale je to taky o prioritách a já chápu, že to má každý jinak. Ale nechápu, že lidé koupí věci, které ani nechtějí a nepotřebují. To je úplná blbost! Podle mě.

      • Gayatri_cz
        Únor 3, 2015

        Jasně, tomu rozumím a do Kauflandu bych v den kdy začínají akce nepáchla, pač to je o život 😀 😀 😀 😀 No a k těm dětem…když člověk tu touhu ho mít nemá, tak je to jen jeho věc a argument kdo se o něj bude starat je směšný:( Já bych se spíš bála, že pak budu hodně osamělá, jenže to jsou i lidi co děti mají, když se ty děti „nevyvedou“ nebo žijí v cizině atd. Já rozhodně nejsem někdo, kdo by druhým cpal, že dítě prostě potřebují, ale zase jakoby chápu, že lidé co už ho mají, tak prostě nedokážou pochopit že někdo ho nechce, protože už zažili tu lásku, která se s ničím nedá ani srovnat, ale měli by si uvědomit, že ti lidé co děti nemají ten pocit neznají a měli by takovým lidem dát svatý pokoj a klid a respektovat to 😀 😀 Na druhou stranu mě trošku děsí, že hodně chytrých a úspěšných lidí děti nechce, protože jestli budou za chvíli mít děti jen přistěhovalci a různé minority, tak to mě trošku děsí….. 🙁

        • sobi
          Únor 3, 2015

          Vše je o toleranci.
          No, tak tohle děsí i mě. Ale neboj, to se nestane. Doufám…

          • Tamara
            Únor 5, 2015

            Mminorit, přistěhovalců a sociálně či duchem slabých rodí více a mají více dětí než těch inteligentních a vzdělaných. Ale ty vzdělané zase vymýšlejí různé alternativy od praštěných exotických jmen, přes očkování, alternativní způsoby výchovy, bio plíny a jiné krávoviny, takže jim ty děti jednou asi poděkují….. 😀 :D.

          • sobi
            Únor 5, 2015

            Tak o tom vím hodně. Ve svém okolí jich mám několik a něco mě hodně překvapuje. Žádné očkování, žádné plíny – pokud možno do narození, jen kojit a já nevím co ještě vše. Uvidíme co na to poví děti, až vyrostou… 🙂

  • Janka
    Únor 1, 2015

    Sobi, paradny clanok! Ty aj tvoje nazory su mi velmi sympaticke 🙂

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji! 🙂

  • Barb
    Únor 1, 2015

    Ve většině věcí se spolu shodneme. A TEN pocit, co máš s vatou, mám já s jakýmkoliv kobercem, když po něm mám přejet rukou. Blééé! 🙂 Jinak jsem ráda, že jsi se tak rozepsala, moc pěkně se to četlo.

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji.
      No, já mám koberec ráda 🙂

  • alice
    Únor 1, 2015

    Jé, taky nemám ráda, když mi někdo sahá na obličej. Kdyz by mě někdo chtěl jen pohladit po tváři, tak uhnu, ucuknu, uteču! A platí to po celé hlavě. Hrabání ve vlasech taky nemusim 🙂

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Já jsem taky hodněkrát ucukla a někdy to byl problém. Ovšem hrabání, česaní a cokoliv s vlasy, miluji!

  • Aneta
    Únor 1, 2015

    Dlouho jsem necetla takhle dobrej clanek, na blogu vlastne mozna asi nikdy…ses skvela a uprimna a proto Te mam tak rada. Ja jim kasi nekolik let a Panoru mam taky nekolik let, jeste predtim nez se toho stala takova fraska. Kazdopadne kvuli pozerum si ani jedno zhnusit nenecham 😀

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Tak to já chápu. Ona ta moda zase přejde a bude něco jiného. Mohly by být moderní třeba brambory a bramborová kaše – tu já miluji a konečně bych byla taky IN 🙂

  • Kristyna
    Únor 1, 2015

    I kdyz je to vlastne negativni clanek, tak zni vlastne pozitivne :D. Těším se na to co rada mas:).

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Děkuji. Snad nebude ten pozitivní, negativní 🙂 Ale mám strach, že si na nic nevzpomenu…

  • Katka
    Únor 1, 2015

    Super clanok, aj komenty, fakt dobre poctenicko 🙂
    pridam aj ja nieco – neznasam mokre uteraky, nikdy by som sa do takeho neutrela a to ani po clenoch rodiny. Neznesiem jest z pouzitej vidlicky, lyzicky a taniera po niekom inom okrem mojho partnera.
    Fakt nenavidim conversky na dievcatach nad 17 rokov, hlavne tie clenkove…to je nieco tak asexualne a este su k tomu aj tazke.
    Nemam rada oblecenie s velkymi napismi demonstrujucimi znacku.
    Nemam rada, ked niekto vlastni zrkadlovku a ma hned dojem, ze vie fotit a musi zakladat blog.
    Neznasam ludi, co nerespektuju moj osobnu zonu a idu mi blizko k tvari.
    Nemam rada, ked idem po ulici a niekto predomnou fajci a neda sa ho predbehnut.
    Nemama rada, ked stare tetky v MHD vstavaju uz o 1 zastavku vopred, vsetkych nutia vstat, zablokuju pol autobusu a nakoniec to zabrzdenie ledva ustoja.
    Neznasam, ked ma niekto pomale vyjadrovanie…stihnem vypit kafe, kym oni dokoncia vetu…
    Nemusim notorickych stazovatelov, odoberaju mi energiu.
    Nemam rada ovocie a a neznasam, ked sa ma ludia pytaju, preco a ako je to mozne.
    a co nenavidim najviac – ked na man niekto zakasle, kychne si a neda si ruku pred usta, to by som vazne vrazdila!!!

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Jo, to oblečení s nápisem značky, pomooooc! A kýcháni a kašlání s odkrytými ústy, to je dost nechutné. Já vlastně souhlasím se vším, co píšeš! Uplně do puntíku! A s tím focením – jednou to někdo řekl, já bohužel nevím kdo, ale doma to říká Raďa – lepší foťák tě (dobrým) lepším fotografem neudělá…

  • Natal
    Únor 1, 2015

    V hodně věcech se shodujeme – nenávidím, když jsou slevy a lidi všechny věci hází nahromadu, valí je po zemi a podobně, kolikrát se tam i pustím do úklidu 😀 Co se týče ovesných kaší apod., to mě minulo mega obloukem a docela mě už ročiluje, jak to každý propaguje – podle mě je to z velké části jen póza.

    http://www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Já takhle srovnávám kosmetiku 🙂 a někdy i oblečení, pravda 🙂 ale raději se obchodům, kde to takhle je, vyhýbám.

  • Oh My Beautiful Life
    Únor 1, 2015

    Zajímavé čtení – článek i komentáře. U mě se to mění během let. Potvrzuji rčení „nikdy neříkej nikdy“, taky na mě v pár oblastech došlo. Ale víc než Pandora nebo letákové a slevové nálety mi vadí permanentní stěžovači, kteří mi berou energii, lháři, pomlouvači, závistivci, kariérní rektální šplhači… z těch je mi zle. A taky nemám ráda koprovku 😀

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Tohle jsem nějak nakousla v jednom z článků…teď jsem to více nerozebírala, ale mám to stejně. Vadí mi a lháři a lidé bez vlastného nápadu a bez „svého života“
      A ano, nikdy neříkej nikdy, to platí…

  • Dashulka
    Únor 1, 2015

    Pěkný článek. Pobavilo mě sahání na vatu, tu taky nemusím, a ještě víc nesnáším šahat na molitan, houbička na nádobí musí být vždycky pořádně namočená 😀 Vadí mi i fleecový věci a já blbka si teď koupila bundu s fleecem uvnitř…tak při oblíkání vždycky zatínám zuby.

    Vadí mi česká povaha drze se ptát lidí na úrovni známých na totálně osobní věci jako co děti, kdy budou, kolik vyděláš a jaký máš majetkový poměry…

    A potom ještě masovost, dokázala mi znechutit spoustu věcí, které jsem si koupila nebo koupit chtěla. Aktuálně je to třeba kytková tvářenka Chanel, ale beztak na mě bude světlá i tak. Jinak třeba Michael Kors nebo tebou zmiňovaná Pandora..

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Jo jo, přesně. Pod to se také podepíšu.
      Jen ta bunda by mi nevadila 🙂

  • by_Jitulikaaa
    Únor 1, 2015

    Super článek Sabčo! Ve spoustě věcí s tebou souhlasím, některé vidím trochu jinak, ale tak to asi má být. 😉
    Souhlasím třeba s těma dětma. Proč by je každá žena měla chtít. Je tolik věcí, hlubokých, které ji k takovému rozhodnutí vedou… A pak přijde nějaký hlupák a začně dělat soudy a udělovat moudra bez toho, aniž by znal okolnosti takového rozhodnutí… S tím taky tak trochu souvisí to, že nesnáším lidi, co soudí na základě jedné maličkosti bez toho, aniž by toho dotyčného člověka opravdu znali nebo na základě vzhledu. To že je někdo hubený automaticky neznamená, že je od narození na dietě, a když má někdo nadváhu, automaticky to neznamená, že od rána do večera jenom žere. Odsuzování bez důvodu a bez toho, aniž bych znala opravdu všechny okolnosti z duše nenávidím.
    Najíždění na paty nákupníma vozíkama je kapitola sama o sobě. 😀 Hlavně ve čtvrtek v Kauflandu mi tak přijde. 😀
    Že se zubní pasta a podobné tuby tlačí od konce ví snad každý, ne?! Pokud ne, tak takový člověk nesmí sahat na moje tuby!
    Nemám taky ráda slibotechny. Lidi naslibují milion věcí, i když už předem ví, že není v jejich silách ty sliby splnit. Proto jsem celkem nedůvěřivý člověk a dokud neuvidím, neuvěřím.
    Nesnáším taky hromadné oslavy narozenin v práci. 3/4 z těch bab se nesnáší, nemůžou si přijít na jméno, za každým rohem se pomlouvají, ale když přijde doma narozenin jedné z nich, pořádají oslavu a skáčou si kolem krku jako největší kamarádky. Tak jako kde to jsme? Když někoho nemám ráda, tak ho nemám ráda a takhle nechutně se nepřetvařuju.
    Jsem se rozepsala trochu víc, než jsem měla v plánu. Snad to nebude vadit. 😉

    • sobi
      Únor 2, 2015

      „A pak přijde nějaký hlupák a začně dělat soudy a udělovat moudra bez toho, aniž by znal okolnosti takového rozhodnutí… S tím taky tak trochu souvisí to, že nesnáším lidi, co soudí na základě jedné maličkosti bez toho, aniž by toho dotyčného člověka opravdu znali nebo na základě vzhledu. To že je někdo hubený automaticky neznamená, že je od narození na dietě, a když má někdo nadváhu, automaticky to neznamená, že od rána do večera jenom žere. Odsuzování bez důvodu a bez toho, aniž bych znala opravdu všechny okolnosti z duše nenávidím“ – tohle je přesně napsáno!!! Líp bych to neuměla a přesně to vnímám stejně.
      Vlastně jsem si toho u tebe našla víc. Děkuji.

  • Bára
    Únor 1, 2015

    tento článek jsem si ráda přečetla, taky mi vadí hooodně věcí. Jedna z nich je, když si lidi povídají a stojí při tom uprostřed chodníku… mezi dveřmi… před regálem v obchodě z kterého si chci něco vzít atd… to bych zabíjela. Já se naschvál před nimi postavím a čekám až mi laskavě uhnou.

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Jooo, to taky někdy dělám :))

  • Terez
    Únor 2, 2015

    Úplně tě slyším, jak to říkáš 🙂 A s vatou si vzpomenu, jak jsi musela vyndat tu vatu z krabičky, promiň 😀
    Nemám ráda dršťkovou polívku. Je mi to odporný, že bych měla jíst kravskej žaludek. Všeobecně nemusím moc vnitřnosti, ale teď o víkendu jsem udělala polévku s drůbky a byla fajn. Ale játra na cibulce? Ne-e.
    Nemám ráda lidi, kteří řeší problémy všech okolo, jen ne ty svoje vlastní. Moje maminka budiž toho zářným příkladem, ale tu ráda mám 😀
    Nemám ráda pomluvy. Jsem drbna, to nepopírám, ale mluvím o věcech, které vím, ne o těch, které si pouze domýšlím.
    Nemám ráda pavouky, nevadí mi, ale dotýkat se jich fakt nemusím.
    Nemám ráda výšky, ale zatím jsem vylezla úplně všude. Nejhorší jsou pro mě schodiště, kterými se dá koukat skrz.
    Nesnáším do nejhlubší duše kovový pilníky! Už jen jak to píšu, tak se mi svírá žaludek. Dotýkat se ho nebo poslouchat, jak si někdo piluje nehty? To je očistec. A sáhnout na smirkový papír? Jedině v rukavicích. Brr!
    Nemám ráda lidi, kteří o věcech mluví tak, jakoby všechno byl problém. A taky nemám ráda lidi, kteří říkají, jak někomu něco závidí, ale nikdy neudělají nic, aby to změnili.
    Nemám ráda hooligans. Jednou jsem s nima jela vlakem a fakt jsem se bála.
    Nemám ráda selfie. A už vůbec ne tu veleslavnou tyč, kterou teď všude prodávají.
    Nemám ráda lidi, kteří na sociálních sítích sdílejí málem i to, jakou měli ráno stolici. Točí mě to a nechápu, kde na to ty lidi berou takovýho času á pět minut něco postovat.
    Nemám se ráda za to, že odkládám spoustu věcí a nejsem schopná se k nim dokopat. A taky za svůj špatnej time management.
    To už by snad stačilo ne? 🙂

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Taky jsem si našla svoje. Ale něco se objeví v dalším článku…

  • Alizia
    Únor 2, 2015

    Zajímavý článek 🙂 Ve většině věcech se shodneme, ale zase na něco nedám dopustit, jako na ten zelený ječmen. Taky šel dlouhou dobu mimo mě, ale teď po delším období nemoc jsem ho zkusila a cítím se mnohem lépe a mám po něm mnohem víc energie a nemoc zatím žádná. Takže na něm asi něco bude, ale nechci Tě zase přesvědčovat 😉 Protože já sama taky nesnáším, když mě někdo do něčeho nutí, proto nerada řídím a lyžuji, protože mě do toho partner pořád tlačí a já z toho mám akorát žaludeční vředy 🙂 Když jsem se zamyslela, co fakt nesnáším, jsou neustálí stěžovači a „chudinky“, kteří pořád jen remcaj, že něco nejde, mají se tak špatně a svět je k nim nespravedlivej. Proč to nezmění? Není to vždy jednoduché, ale jde to. Každý je strůjcem svého štěstí 🙂

    • sobi
      Únor 2, 2015

      „…co fakt nesnáším, jsou neustálí stěžovači a „chudinky“, kteří pořád jen remcaj, že něco nejde, mají se tak špatně a svět je k nim nespravedlivej. Proč to nezmění? Není to vždy jednoduché, ale jde to. Každý je strůjcem svého štěstí“ – tak tohle je přesně!
      Ječmen asi nebude špatná věc, jen já znám své tělo a vím, že zrovna v zimě by mi dobře neudělal. Ale jak už tady zaznělo – nikdy neříkej nikdy!

  • ZuzkaC
    Únor 2, 2015

    Hmmm…docela jsem nad tím seznamem přemýšlela, takový inspirativní článek. Co se týče věcí kolem mne, na něčem se shodneme, na něčem ne, jen nemám až tak vyhraněné postoje – Pandora mě neoslovila, ale asi nemůžu říct, že jí nemám ráda – je mi lhostejná. A dokážu pochopit, že pro někoho má emocionální význam, každý nemá rodinné šperky – a marketing, se musí uznat, mají zmáknutý na výbornou. Takhle to mám s většinou – neřídím se až tak trendy, ale tím, co se mi líbí, co mi sluší, co mi dělá dobře – nepřestanu si dělat ráno kaši, když mi dělá dobře na žaludek a chutná mi, jen proto, že je z toho momentálně masovka…však ono to zas pomine, budou jiné módy. A jak píše výš Pavla – nikdy neříkám nikdy, třeba některá jídla, která mi dřív vadila, mi dnes chutnají – musela jsem se k nim „projíst“. Co mi opravdu vadí v naší české kotlině je to, jak lidé rádi řeší životy těch druhých místo svého – s tím souvisí nevkusné dotazy na děti, v mém případě zase dotazy „kdy si pořídíš domů chlapa?“ Naposledy se mi to stalo dokonce před týdnem v bance….“Tak paní C, máte nový byt, zařízení , tak ještě chlapa, ne?“ Přiznám se, že jsem blbostí a neomaleností té věty byla tak ohromená, že jsem nebyla schopná ani zareagovat. Asi by se hodilo něco jako „On se dnes chlap pořizuje? Je to nějaký nový módní doplněk? Kudla, něco mi nejspíš uniklo :-D“ Většinou to přejdu tím, že vůbec nereaguji, hůř se to snáší třeba od rodičů. Že neexistuje jen jeden recept na štěstí nedokáží pochopit a tím končí veškerá debata – žiju jak žiju, nikomu neubližuju, jsem spokojená – proč bych to měla komukoli vysvětlovat nebo se snad dokonce obhajovat? Jakým právem někdo soudí můj život? S tím souvisí i další, co nemám ráda, když se do mě někdo „dobývá“. Takové to „co ti je, no tak řekni…“ Nedělala jsem to ani svým dětem a že je to někdy těžké. Ale občas člověk potřebuje si o věcech přemýšlet sám. Konečná rozhodnutí za nás stejně nikdo neudělá. Řídím se tím, že co ten druhý chce, abych věděla, to se dozvím, co ne, po tom mi nic není. Paradoxně toho třeba o svých dětech vím víc než leckteré „starostlivé matky“. Jsem se nějak rozepsala – ještě přemýšlím, jestli mám nějaké fobie typu vata. Asi ne. Šťastná to žena  Těším se na ten pozitivní článek.

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Našla jsem si svoje a to hlavně: “ Co mi opravdu vadí v naší české kotlině je to, jak lidé rádi řeší životy těch druhých místo svého“ pod to se také podepisuji.

  • Verča
    Únor 2, 2015

    Normálně..ty jsi ale hrozný hater! 😀 Každopádně, plno věcí vidím stejně :))

    • sobi
      Únor 2, 2015

      🙂 tak díky! 🙂

  • LadyKerstyn
    Únor 2, 2015

    Super článek, v mnohém nemohu jinak, než souhlasit – taky nesnáším cigarety a jejich zápach, doufám, že se dožiju toho, že to tady konečně zakážou plošně v restauracích a barech a v tomhle ohledu přestaneme být jedna z nejzaostalejších zemí v Evropě. Taky nemám ráda takové ty haló módní výkřiky jako je Pandora, Nike AirMax, hodinky DW, kabelky MK apod. Najednou to maj uplně všichni… O to víc o to vážně nemám zájem (i když spousta věcí se mi ani prvotně nelíbí – Pandora nebo Airmaxy…)
    České omáčky taky moc nemusím, ovšem kromě rajské… ta je má oblíbená… :)) Jinak obličej mi kupodivu taky vadí, nemám ráda všelijaké masáže hlavy.
    A já nesnáším hloupé lidi; lidi, kteří kolem sebe šíří negativní vlny; přetvářku a pomluvy.
    Těším se na další článek. 😉
    K.

    • sobi
      Únor 2, 2015

      A já zase masáž hlavy miluji! A na kosmetice jsem měla ráda i masáž obličeje, ale to je něco jiného. Ale když někdo dojde a chce mě jen tak pohladit, dost často uhnu…Pod ostatní se podepisuji 🙂 dnes už po několikáte !

  • Lenka
    Únor 2, 2015

    Ahoj, super článek.
    🙂
    Sleduju tě od počátku blogu a musím Ti říct, že se mi líbí „jak ho děláš“ 🙂
    Tak jakoby lehce, kvalitně, Děkuju.

    Nebudu rozepisovat co nemám ráda, ve většině se shoduju.

    Téma „každá žena musí mít dítě“ znám 😀 (mám dvě malé prdoli, kteří mi dělají radost, ale díkybohu už chodí do školky a já zase do práce) – víš je totiž vzorek žen, které jsou zrovna na mateřské a jejich jediné dílo a zájem je jejich mimino – můžou za to zčásti hormony..a zvětší části (bohužel) jsou i ty, které už žádné jiné dílo/sen/práci mít nikdy nebudou..a víš jak to je – podle sebe soudím tebe 😀
    Kdo nezná ty typické otázky : kdy bude svatba? kdy bude dítě? pak se začnou ptát lidi -kdy bude druhé dítě? No a mám dvě a pořád jsou lidi, kteří se mě ptají – Kdy bude třetí? NO Nevím, nejsem robot na děti! Proč se mě neptají- Co chceš v životě dokázat? Co je tvůj sen?.. atd..
    😀

    Měj se, budu se těšit na další články.
    Lenka

    • sobi
      Únor 2, 2015

      Já děkuji tobě, moc mě to těší! A napsala jsi to moc hezky.

  • Monča
    Únor 2, 2015

    Supr článek ☺
    Já nesnáším hypochondry, povrchní lidi, závist a zapšklost,nike airmax,fejkové věci….Názor každá žena musí mít dítě je blbost, raději žádné dítě než mít dítě jako povinnost společnosti nebo k dokonalosti katalogové rodiny

  • Eva
    Únor 2, 2015

    Musím říct, že je super, že takto otevřeně píšete i o negativních věcech, na podobné články nenarážím moc často. Málokdo dokáže takto veřejně napsat svoje postoje, kolikrát je to spíše jen pěkně zaobaleno, hlavně neurazit a nevybočit z davu. Ztotožňuji se s vámi ohledně kouření a hlavně v bodě o dětech – sama děti nechci, přičemž častá reakce je pohoršený výraz a výroky typu „však uvidíš, až ti začnou tikat biologické hodiny“…možná, vím ale, proč to tak mám a nehodlám se před nikým obhajovat. Spíš myslím, že mnohé ženy jsou do toho společností dotlačeny, jen proto, že by „měly“, a ublíží to na kvalitě života nejen jim, ale hlavně těm dětem. Proto naopak obdivuju ty ženy, které ví, že mateřství z jakéhokoli důvodu není pro ně, a stojí si na svém, protože mít dítě si přece nejde jen tak „zkusit“, už to nejde vrátit, což si snad některé matky ani neuvědomují. Snad to nevyzní nějak radikálně…ale tohle téma mi vžycky zvedne tlak.
    A z dalších věcí – nesnáším, když někdo není schpen říct „s dovolením“ a raději do vás strčí a ještě se tváří ublíženě, nejčastěji v šalině nebo obchodě…nemám ráda nedochvilné lidi, když se řekne v pět, neznamená to přeci půl šestou! Nemám ráda krémy na ruce, ten pocit, jak je všechno kluzké, a nesnáším vynášení odpadkového koše, kéž by zavedli nějaké shozy, aby se to nemuselo hromadit v kuchyni 😀
    Pěkný den, Eva

  • Orina
    Únor 2, 2015

    Nemám ráda, když se kolem nějaké bloggerky vytvoří hype a já absolutně nepochopím proč.
    Zatím se mi to stalo jen u Tebe. Nečtu Tě pravidelně, v tom je možná zakopaný pes. Ale pokaždé, když Tě čtu jsi mi stále míň a míň sympatická. Mnohdy Tvoje tvrzení nemají hlavu ani patu, odporují si. Jsou mi protivné, nutím se, abych to dočetla a pak mrknu na nadšené komentáře o tom, jak je to opět úžasné. Achichouvej.
    Tohle není nic nenávistného, prostě člověk nemůže sednout všem :). Stává se to. Ale věř, že když se to stane poprvé v blogovém světě u někoho tak .. jak to říct .. obdivovaného ? a zjevně ne hloupého (!), i relativně průměrně hezkého? .. zarazí to. Ráda bych tomu přišla na kloub, ale pokaždé, když se vrátím, tak je hůř. Fakt zvláštní.

    • Kata
      Únor 6, 2015

      Absolutně musím 100% souhlasit, kosmetické články mě nebaví, protože mi přijde, že je to o ničem, tak jsem si přečetla tento. Ale mezi upřímností a zlobou je sakra rozdíl, ale ty nejsi upřímná, ale zlá. Bohužel mi přijde, že tu pořád na někoho narážíš a to mi není sympatické, píšeš o závisti, ale možná by ses měla zamyslet zama nad sebou!!!!

  • Tamara
    Únor 5, 2015

    S většinou věcí souhlasím. Teda skoro se všema, až na ty omáčky :).

    Kosmetiku, oblečení ani jídlo primárně nenakupuji ve slevách, většinou kupuji stejné nebo podobné věci a zásoby si nedělám. Máme malou lednici a mini mražákem a vůbec mi to nevadí, rozmražované maso mi nechutná a vůbec ho nemusím jíst každý den. Jelikož můj plat je veskrze průměrný, tak se po cenách samozřejmě dívám.

    Ano, ženy mají právo se rozhodnout, kdy a jestli vůbec budou mít děti. Pracuji v porodnici a setkávám se se situací, kdy žena ještě ve věku okolo 30ti let tvrdí, že děti nikdy mít nebude a pak si ho pořídí ve 40 a stane se z ní zarytá bio matka, která chce kojit, vychovávat své děti alternativně atd…., takže nad těmito prohlášeními se většinou povznáším a jsou mi jedno.

    Zarytých dietářek znám taky dost, a vůbec se nedivím, že to nevydrží. Jíst pořád dokola jenom jogurty, kefíry a otrubové suchary….děkuji pěkně. A naopak se divím, že všichni pořád drží diety, ale národ je tlustější a tlustější. Nemám ráda okázalé předvádění typu: „začala jsem žít zdravě a cvičit“, proto vystavím na facebook a blog každou potravinu, co s ním a tisíc stejných fotek z fitka v růžové teplákovce. Stejně tak nemám ráda velice originální módní blogeríny oblečené od hlavy po paty do HM a čínských e-shopů.

    Důchodci najíždějící mi vozíkem na paty, případně tlačící mě před sebou v honu za rajčatama v akci mě taktéž vytáčí. A nemám ráda sousedy a lidi, kteří se starají o to, v jakém jezdím autě, a jak ho parkuju, co mám na sobě, co nakupuju a v čem bydlím.

    A pak mě štve bezohlednost.

    • sobi
      Únor 5, 2015

      Pro mě by bylo ve 40ti pozdě. To už bych raději pomohla nějakému, které rodinu nemá. Ale do toho věku není daleko…prostě to tak mám a netoužím po změně. S ostatním ale souhlasím. A bezohlední lidí…ty taky nemám ráda.

  • BeautyKoktejl
    Únor 7, 2015

    Sobi, zase báječný článek. Líbí se mi tvůj postoj k mateřství a nemateřství, je to tak a plně s tebou souhlasím. Ohledně slev, tak ve slevách kupujeme, ale to co pro rodinu potřebujeme. Když je v akci náš oblíbený toaleťák, tak máme vrchovatý koš, ale zase máme velkou spotřebu (děti na něj kolikrát i malují a vystřihují z něj 😀 )
    Ohledně matek neupravených na mateřské atd. No, už to také nechápu, ale měla jsem období, kdy jsem taková často byla. Ale nebylo to z důvodu, že bych neměla čas, chvilka se najde prostě vždy, ale já jsem neměla doslova sílu a ani chuť. Bohužel se na mě podepsal stres a únava, vyčerpanost (spánek max. 3 hodiny denně po částech) a k tomu se hodila nějaká ta deprese. A myslím, že víš co jsem měla za problémy, ohledně nakrmení vlastního dítěte, když vše vyzvrací a pak těžce neprospívá. Tak to pak na lakování nehtů, foukání vlasů a nebo líčení obličeje jde jaksi stranou. Tím chci jen zmínit, že jako ženy, které mají důvod k tomu nemít dítě (ať je jakýkoliv), tak některé matky mohou mít i k „zanedbání“ svého vzhledu, také vážné důvody. Ale paradoxně mě z toho „období“ dostala opět kosmetika, protože jsem jí pak z ničeho nic opět přišla na chuť.

  • Andrea
    Únor 14, 2015

    Ahoj, já na tvůj blog narazila až dnes, kosmetice nerozumím, můj první štětec na makeup je teprve na cestě, ale tady bych se vyjádřit mohla 😀

    V bodě o netoleranci kouření se vidím taky a přesto žiji v domácnosti s kuřákem, leč jen krátce. Je to boj a nyní se bojím, že by to mohl být onen ,,kámen úrazu“ našeho vztahu.

    Nesnáším, když mi někdo nakousne jablko nebo cokoliv kde jde vidět oslintaný vykousnutý kráter. Když jsem byla malá, dělávala to mamka, teď to dělá přítel a v obou případech se mi začíná dělat šoufl.

    Nesnáším šikanu, nadávky a ponižování lidí. Na základce jsem několik let byla šikanována, protože jsem nesplňovala ,,standard“. Lidé si neuvědomují jakou moc mají negativní slova, zapomínají své činy, a pak se na vás tváří jako andílci a vyčítají vám, že jste taková, maková a proč, že se to s nimi nechcete bavit. Je to odporné a přesně tohle je důvod proč mám strach do dnešního světa přivést prcka. A naprosto souhlasím s tím, že ženy nejsou jen od toho, aby rodily děti a staraly se o domácnost.

    Ovesnou kaši miluju, ráda si zacvičím, ráda si dám kuskus a stejně tak si pošmáknu i na dobrým knedlíku nebo guláši, vadí mi, ale hloupost lidí a to, když mě kvůli tomu označují za dietářku.

    Asi bych mohla pokračovat, ale nechci bejt tak negativní už v 8 ráno 😀

  • blanoolka
    Únor 14, 2015

    Sobi, už dlouho procházím tvým blogem a je prostě úžasný. Přesto že se v kosmetice až tolik neorientuju, jsem jen běžný uživatel…make up, tužka, tvářenka, řasenka a zdar…tak mě články moc baví…jak mi usne prcek, vždycky se tu dobře odreaguju, a dokonce jsi mi dala i pár tipů na vánoční dárky…

    • sobi
      Únor 15, 2015

      Blanuli, jsi to ty a nebo jen shoda jmen?
      Děkuji moc 🙂

  • Jess
    Březen 19, 2015

    Pod to se jen podepíšu a mám článek taky :-D. Kromě vaty to sedí naprosto přesně (a vlastně ani u té vaty nevím, protože ji nepoužívám :)).
    K těm akcím/slevám/nákupním mániím – vždycky se směju, když jdeme s košíkem nakupovat (v supermarketu nakupuju jen pár věcí, ovoce a zeleninu máme z biofarmy, maso – když už ho jíme a to je výjimečně – přímo od řezníka, kváskové pečivo z pekárny – a všechno je LEVNĚJŠÍ než z marketu!), a kolem mě se žene dav šíleně vypadajících lidí s letákem v ruce. A teď řádí a kupují cukry/mlíka/cokoli. Hlavně hodně, protože to stojí „málo“. Co s tím budou pak dělat, absolutně netuším. Kdo potřebuje 20kg cukru??? Nebo 20 mlík, který mají datum spotřeby za dva dny? Jednou jsem stála ve frontě u řezníka a chtěla 20dkg šunky nejvyšší jakosti a za mnou stál pár a dohadoval se, co koupit. Chtěli ten nejlevnější salám „v akci“ a teď se hádali, kolik toho koupit. Paní chtěla 60dkg, pán víc, protože je to přece levný a že to stejně sní, aspoň si dopřejí. No ve výsledku zaplatili daleko víc než já a těšili se z hmoty, která je z půlky tvořena moukou a z půlky separátem, pojidlama a éčkama. Já si dám šunky dvě kolečka a stačí. A jím něco, co je skutečně z masa a není to jedovatý :)).
    Nebo když vidím to nákupní šílenství ve výprodejích. Lidi táhnout ke kase chuchvalce šílenejch hadrů, který se rozpadají už cestou k pokladně, za měsíc se jim vše rozpadne a letí do obchodu znova. Já si ušetřím na kvalitní věc, kterou mi potom ti samí lidi oštipují a mají řeči něco o tom, že si to můžu dovolit. A já se směju, protože za rok utratím za oblečení určitě míň než oni.
    A tak bych mohla pokračovat….Ale Tys už to řekla za mě ;).
    A ještě Ti chci poděkovat za super blog :)!

Napsat komentář: sobi Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *